dilluns, 16 de març del 2009

Bloc de notes, índex i documents de google!


Hola a totes!
Aquesta setmana hem tractat una gran varietat de temes com són, el bloc de notes de google, com fer un índex automaticament des del Word i finalment crear un document ".dox".

El bloc de notes google és un mètode molt senzill de poder introduïr la informació que desitgem i compartir-la amb els companys que més ens interessi.

Fer un índex a través de word no m'ha semblat una cosa complicada però si hem confonía una mica perquè havia de seguir molts passos. A més és una eina important tant per els nostres estudis com per la nostra vida professional. Com que em va costar seguir els passos per realitzar líndex faré un petit resum:
  1. En primer lloc hem de seleccionar els títuls que volem utilitzar en el índex com a "título 1", si volguessim posar subtítuls com a "título 2".
  2. Per realitzar l'index automàticament ens situem a "Referèncias" i "tabla de contenido". Hem d'eliminar l'opció "usar hipervínculo en lugar de numeros de pàgina.
  3. Per evitar numerar la pàgina del índex i de la tapa hem de fer:
  4. Ens situem a "dissenyo de pàgina" i "saltos" i "pàgina siguiente", com que ens quedarà una pàgina en blanc donem a , si donem un cop a suprimir es torna a col·locar correctament.
  5. Col·loquem el cursor al final del índex. Ens situem al peu de pàgina i treure l'opció "Vincular al anterior".
  6. Ja podem modificar els numeros de pàgina.
  7. Com que le spàgines del índex són les antigues hem de situar-nos a sobre i posar l'opció d'actualitzar taula.
Finalment l'últim dia varem repartir els grups i les temàtiques dels treballs que hem de realitzar per això com a coordinadora vaig crear una document de word per poder realitzar el nostre treball i que totes tinguem opció d'accedir-hi a ell.

La setmana que bé més!
Petonets a tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada